Summa sidvisningar

torsdag 10 november 2011

Doris vår nya bäbis








Får man verkligen vara så här lite och så söt?? Sonens farmor ringde i lördags och berättade att denna lilla tös behövde ett hem. Inte så svårt för ett tjejhjärta att bara smälta ner och skrika..JAAAAAAAA jag tar henne.

Fast så klart efter tänkande och funderande för så fungerar ju jag. Och det är ju aldrig rätt tid att skaffa hund, man ska ha tid och tålamod. Men ska man behöva bli pensionär för att få mer tid? Är lite trött på människor som är nitiska. Varför inte bara önska en all lycka till och vara glad.
Men som sagt, jag är vuxen och bestämmer över mig. Pilutta dig.

Så snart ska vi bli en tjej till i familjen. Härligt för nu är dom baske mig 5 st killar mot mig och bilen. För bilen har jag bestämt att det är en HON.

Namn vi har bollat mellan är Hjördis,( som jag tycker är skit gulligt) Kinky ( som killarna tycker är coolt) Men det blir en Doris där oxå. (som bilen) så alla nya flickor i vårat hem kommer nog få heta Doris ändå.


Kärlek från första stund


Lite nytt på G finns det oxå i livet.  Men återkommer om det. Lite för färskt just nu och omskakande. Men en liten hint är... Behöver ett nytt jobb!!!

Massa kärlek och gos på dig.

Kram kram från Viveka

2 kommentarer:

  1. Hon heter inte Doris.. det blev mer passande med lilla Shiva. ♥

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos =) Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla om årets julklapp =)

    SvaraRadera