Summa sidvisningar

torsdag 26 januari 2012

Skratt!!

Här delar jag med mig av livets goda, lite problem i vardagen.. Och inte en liten själ vill hjälpa...fnissar lite och OK lite besviken.. ville bara att någon läste mina personliga brev så man kunde få lite hjälp i vad man gör fel..
ca 30 personer har varit inne och läst och inte en som gjort en kommentar... tråkigt och lite sorligt.

Jaja.. livet går vidare och gör som jag brukar göra..rätta till livet själv :)

Är då inne på 4:e dagen med LCHF och det går bra, börjar känna mig lite piggare..eller om det är för att jag vågar äta fler ggr/dag.. har fått bra tips om sidor på nätet av Malin, tack så mycket.. nu kanske inte det blir lika enformigt att äta...asg

Lite likt en kattkräka är det ändå..  ;)

Vad jag får det välstädat här hemma, helt kanon att få vara hemma lite och få hinna med att ta hand om all röra... känns liksom lite så där mysigt, lugnet i huvudet blir då bättre med. Skönt att bli av med sånt som liksom bara ligger där och pickar ibland för att man ska komma ihåg dom..

Stor kram och sköt om sig nu..det ska jag göra..och så ska jag fortsätta läsa THE SECRET!! om det finns någon bok som gör mig glad så är det den.


Fridens liljor på dig.

3 kommentarer:

  1. Hej Viveka! Jag såg din kommentar på Hannah Graafs blogg om att du är arbetslös sedan 5 dagar. Det är samma här. har varit arbetslös sedan 1 januari då mitt vikariat gick ut. Jag försöker få iväg 3 ansökningar varje dag. Jag tror mycket på att fortsätta vara aktiv i sitt sökande så kommer det att ge sig. Jag har redan varit på en intervju och har ev en till på gång nästa vecka. Jag har även ringt till intressanta arbetsplatser och två stycken har varit intresserade och jag har redan fått komma och hälsa på. Så det jag vill säga är, ge INTE upp, fortsätt sök och tänk positiva tankar. jag försöker tänka att jag redan har mitt drömjobb även om jag inte har det. För 3 år sedan kontaktade jag ett företag, kallat CV-fabriken, som utformade mitt CV. Jag har aldrig tidigare kommit på så många intervjuer sedan jag lät detta företaget utforma mitt CV och personligt brev. Så det kan också vara ett alternativ, att kontakta ett företag som utformar ett snyggt och proffsigt CV/personligt brev. Det kostar ju en del men för mig har det verkligen varit värt det. ALL lycka till till dig! Kram Carro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carro, vad gulligt av dig att svara mig. Det lät ju kanon bra det där med att någon hjälper en med cv och personligt brev. Var det kanon dyrt, fast som du skriver att det kan nog vara värt det. Man blir ju så sänkt när ingen hör av sig.
      Sköt om dig nu och tack och kram igen

      Viveka

      Radera
  2. Hej igen Viveka! Jag har för mig att jag fick betala runt 2000 kr (jag delade upp min betalning så jag slapp betala allt på en gång). Som jag sa i förra kommentaren, jag har aldrig tidigare kommit på så många intervjuer sen jag lät företaget hjälpa mig. Detta är ett av de bästa tipsen jag kan ge dig. :) Önskar dig allt det bästa och all lycka till igen! Kram!

    SvaraRadera