Summa sidvisningar

onsdag 25 januari 2012

Jutten

Åh... why???
Känner mig lite låg och vet inte om det är att man börjat med LCHF eller att man sökt över 17 olika jobb och inte en rackare ringer.
Man kan ju bli bitter för mindre. Är jag så värdelös på att skriva personliga brev så jag hamnar direkt i papperskorgen



Försöker verligen marknadsföra mig själv på ett bra och positivt och ärligt sätt...
Om jag lägger in ett personligt brev här.. kan då inte du som läser mig blogg vara snäll och ärlig..Hur 17 är den igentligen?
Viveka Snellman                                                                                   
Sveaborgsgatan 26B                
784 67  Borlänge
070-7903190



Nu behöver du inte leta mera efter er nya receptionist för här är jag. Är utåtriktad otroligt social och pålitlig, är känd för att kunna skapa kontakter och bemöta folk med glimten i ögat och ett leende som får kunderna att smälta.
Bra telefonvana och trevlig röst, är ingen färsking i branschen. Har en stor och omfattande kunskap i att kunna ge en bra service.
Jag är handlingskraftig, initiativrik och strukturerad. Jag har en positiv drivkraft med en enorm positiv vilja.
Fritiden ägnar jag åt min son, min pojkvän, hans goa barn och mig själv. Tränar Yoga på Inspire.

Jag hoppas på att ni ser min vilja i att få arbeta med er.

Med Vänliga hälsningar

Viveka Snellman
och en till

Viveka Snellman                                                                                   
Sveaborgsgatan 26B                
784 67  Borlänge
070-7903190


Hej Åsa
Nu behöver du inte leta mera efter eran nya mediasäljare för här är jag. Om det finns någon som kan skapa, och har många kontakter så är det jag, tycker om att prata med människor, människor har ett stort förtroende för mig. Är utåtriktad otroligt social och pålitlig.
Jag känner många egna företagare och har ett stort kontaktnät med olika företag. Så annonser kommer jag kunna få in till Annonsbladet.
Har varit sekreterare för HSB Majoren i Borlänge och Barnensdagsföreningen. Så jag är van med tal och skrift, anteckna och komma ihåg allt som sägs.
Har varit personlig assistent och vårdare till och från i 20 år. Så att ta väl hand om människor är min största merit.
Jag är handlingskraftig, initiativrik och strukturerad, är social och lojal. Jag har en positiv drivkraft med en enorm positiv vilja.
Bil och körkort finns.

Fritiden ägnar jag åt min son, min pojkvän, hans goa barn och mig själv. Tränar Yoga på Inspire.

Jag hoppas på att ni ser min vilja i att få arbeta med er.

Med Vänliga hälsningar

Viveka Snellman

Var ärlig nu och hjälp mig ur min personlighets depp som är djupare än havet just nu.
Visst jag har bara varit arbetslös i 3 dagar.. men jobben sökte jag även under december månad och inte ett ljus.

Kram och kärlek och en jäkla massa pepp och styrka till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar