Summa sidvisningar

måndag 13 september 2010

Dax att se lite då... åldern tar ut sin rätt på ögonen....

Så sjukt snygga!!

Visst är dom helt sjukt snygga... Hittade dessa då Bejamin var och provade ut linser. Visst har jag glasögon sen tidigare.. men jag kan inte ha dom på mig!!

Jag blir helt flumm flumm, springer in i precis allt, blir helt super klumpig. Och visst borde man bli lite mer smidig med glasögon, för man ska ju liksom se bra då. Men icke sa nicke..
Ska lägga in en bild på dom jag har nu. Tror dom bågarna är på tok för smala, så jag ser dom liksom hela tiden och det stör fröken. Haha.. Man är inte bara klumpig, men är så där lite lagom lätt påverkad oxå..

Här kommer Ulla Bella kortet.

Förstår du mitt problem med dessa på näsan.. Bågen är ju precis i hela synfältet ju. Och det orsakar trubbel
Jag ser så oroligt dåligt nu, vet inte om jag ska skylla på åldern. Nog för att man "skulle" ha glasögon på sig, det skulle jag ha haft sen jag gick i 1:a klass. Men dom har liksom aldrig blivit en vän till mig.
Äh alla ska vi denna vägen vandra.. Jag erkänner.. det är baske mig åldern. Så ... ute... och en liten lättnad känner jag.

Nä, nu måste jag göra mer än att bara sitta här.

Så en STOR kram nu och jag önskar dig den finaste av dagar.

3 kommentarer:

  1. Din sötnöt pusselipuss på dig hjärtat <3

    SvaraRadera
  2. Hej finaste Viveka. Började gråta när jag läste ditt inlägg om din mamma. Förstår att din kärlek är evig. Måste vara det värsta som kan hända en. Min mammi fick cancer när jag var tolv år, men hon kom hem. Tack Gud! Jag tror att när det kommer till ditt beslut så ska du följa ditt hjärta. Ingen ska behöva leva i rädsla av att dö. Det gjorde mig glad att du är vid gitt mod trots allt. Det kommer bli den bästa 39-årsdagen någonsin :-)

    Vackra Du jag är glad att du är en i "familjen" nu :-)

    Var rädd om dig.

    Stor kram

    /Hannah G (Bloggfamiljen)

    SvaraRadera