Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Sommar är skönt & grönt

Gävle och myste runt lite. Bodde på Järnvägshotellet i två nätter, ett kanon mysigt hotell lite vandrarhems stuk på det hela och super trevliga dom som driver det.

Självklart var vi på det fräna stället och åt...hm..men vad hette det nu igen?? måste googla lite Church street saloon heter det. Kanon ställe och god mat och det bästa är att man får slänga"Långben" nötterna på golvet...hehe...

Ser den inte god ut...Melon drink....ahhhh svalkade gott och tilltugg av godis i...mmmmmm
Så här känd man sig efter all god mat vi ätit..såg mig själv i lacken i bilen och bröt ihop av skratt.... Min man är liksom 193 cm lång och jag såg ut som en liten köttbulle....
Förvånade över storleken på drinken....

En fin bild av äglaspelet vi hade på Älg kebaben under Peace & love festivalen... jag hade pyntat ihop lite älgar.. tror man är lite skadad av älgar men roligt är det!!!
Här har vi Patrik som poserar med en godans Älg Kebab..... Nu är grabbarna i Helsingborg så är du på den festivalen så gå till Stor Torget vid tivolit och ät gott och hälsa från mig till han som står och steker..det är min man det.


Vi har små gossar hemma hos oss på besök. Tre väldigt gossiga håriga små bollar som följer en hack i häl hela dagarna. Härligt att få mysa runt lite.

All kärlek för nu ska jag ut och ta tillvara på den lysande goa solen som skiner så vackert.

Sköt om dig nu och du är en fin människa

Kram kram från Viveka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar