Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2011

Peace & love

Då var det dax igen för den årliga festivalen i Borlänge. En vecka som staden är helt underbar!!! Från liten kriminell håla till en stad full av människor, skratt och roliga personligheter både här och där.
Denna välkänt klädda man kommer nog oxå dyka upp igen. Han är ett orginal som är en av de roliga att titta på.


Sen alla underbara vänner som man får umgås med är inte heller helt fel. Även fast man bor i en liten stad så finns oftas inte tiden för att hinna umgås. Jag tycker personligen att det är fredag hela tiden, tiden bara rinner iväg. Kan man dra i handbromsen lite??? skulle vara så skönt.
Jag har då gjort det jag skrev sist. Jag har umgåtts med min pappi och det känns så skönt. Sa t.o.m det till honom att jag saknar att umgås och prata om allt han varit med om.

Nä nu ska jag till Arbetsförmedlingen, så har du ett heltidsjobb över till en arbetsmyra så hör av dig.

Kram kram och en massa lööööööööööööv och peace

Sköt om dig och ta hand om dig för du är viktigast i ditt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar