Summa sidvisningar

fredag 6 maj 2011

F-LÅT

Fy vad jag har varit usel på att skriva nu på sista tiden....hm... kanske borde skärpa till mig lite...eller göra så att dagarna har fler timmar så man hinner med lite mer. Jobbar och har älskade barn. Men hur gör man. Hur får man egentligen tiden att räcka till???? jag bara undrar. Jag tycker liksom att det är fredag hela tiden, veckorna bara rusar förbi. KAN MAN BROMSA TIDEN????? ibland så önskar jag det. Livet känns som om det går för fort förbi och jag blir lite rädd. Rädd att jag missar allt det som är viktigt och betyder mycket för mig.

Som en sak, jag önskar att jag hade mera tid över för min pappa, nu när vi äntligen kan prata.. jag vill veta mer om honom, om hans barndom och hur han känner för livet, hur det var att få mig m.m...dom tankarna finns hos mig ofta.. men gör jag något åt det...NOPE!!! har ju inte tid. men jag vill... jag måste ta tag i det för det värker i hela mig att snart kan det vara kört och ska jag behöva leva med det.?? Att jag inte äns hade " tid" för min egen pappa. Ja du... många funderingar finns det. Och många jag borde göra saker. Är jag själv eller är du oxå en sådan person. Skulle vara skönt att höra hur du tänker.

Jag pysslar då om mig själv mellan alla saker man gör. Nu har jag skaffat långt hår och det är härligt... något att luddra med...skratt..
Hoppas jag blir bättre på min sida här, men du ska veta att jag är glad att du är inne och läser. Det värmer i hjärtat att se att någon ändå är in och läser vad jag skriver.

Massa kärlek på dig och hoppas din tid går åt till dom som betyder allt för dig.
Kram från Viveka

1 kommentar:

  1. snygging där : ) du är inte ensam fredag hela veckan liksom haha...man har en massa måsten som man inte hinner, tar man sig inte tid till det viktigaste så missar man det hela MEN när ska man hinna, kommer du på en bra lösning let me know hjärtat..ibland vill man bara hoppa av, stanna upp & bara prioritera om men life goes on...puss finaste finaste flickan, KÄRLEK..

    SvaraRadera