Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

1.a 2:a 3:e SÅLD!!!

Nu är min pärla såld. Min goa mysiga lägenhet ska få en ny ägare som jag hoppas kommer känna sig hemma här. Hade budgivning i torsdags och det gick så bra. Tack min älskade M för att du tog tag i det. En annan hade legat hela dagen i sängen och knaprat vitpepparkorn, hm.... jaja en liten rensning är nog bra det med.
Nu känner jag bara att det kliar i alla fingrar och tår, jag vill börja packa.
Snart ska jag få bli samboissa med min älskade M och våra härliga barn. Känner att man ska få komma hem. Äntligen är det snart slut på väskor hit och packning dit och vart ska vi bo den här veckan då. Ahhhhh är som musik i hela kroppen att få slippa det. Känner liksom att det kommer att bli grymmt bra, och att barnen kommer att gilla det med känns toppen.
Lycklig är ordet jag känner. Och jag är värd att få känna lycka och trygghet. Japp så sjukt mycket jag har längtat efter den känslan.

Tro på dig själv och livet tror även på dig.

Så mycket kärlek på dig och värme
Kram kram från Viveka

1 kommentar:

  1. Ohhh va bra hjärtat, såååååå glad för dig, puss & kram...

    SvaraRadera