Summa sidvisningar

måndag 14 februari 2011

Äh...

Tönt dag...Grrrrrrr....hatar den här dagen som tjej... blir ju liksom aldrig som man vill ju.. Varför ska den här dagen vara så kärleksfylld och speciell för???? jag vill ha kärlek varje dag, året om så länge som jag lever. Jag vill inte bara ha det i en dag. Fast nog vill man att det ska vara lite speciellt allt, så där lite sött extra, lite så där lagomt romantiskt och ja..kärleksfullt. Åh grrrr... det blev ju inte så ju...
Om jag inte lägger ner tid och rum och ork..blir det ingen kärlek då??? Why... jag vill oxå få allt serverat och bara få säga...Men så gullig du är...Tack hjärtat.
Hm...undra om jag är inne i en få panik att fylla år attack????? .... Imorgon är det dax... 39ÅR... lika gammal som min mammi blev...PANIK I KUBIK!!!!!!!!! får jag bara gå under lite lätt?? bli en liten flicka som kryper upp i mammis knä och bara blir vaggad in i en härlig trygg känsla. Jag vill bli det och jag behöver det mer än någonsin just nu. Nä lika bra att låta tårarna falla ner för mina kinder, tårar av rädsla men ändå en stark seger. Jag ska leva livet nu.. men lite rädd är jag ju.

Tar min nalle och kryper upp i din famn, låter mig vaggas in i tryggheten bort från farorna.

Älskar dig mer än en dag om året mammisen.

Kram och kärlek

2 kommentarer:

  1. Så du vart också bortglömd på alla hjärtans dag? Varför ska det kännas lite extra mycket att bli bortglömd en sån här dag.
    Jag fick NADA, inte ens ett grattis på alla hjärtans dag :(
    -jag har ju inga pengar sa han...
    Då sa jag att det hade räckt med en skriven, lapp, en bakad chokladboll eller vad som helst som är gratis bara tanken och hjärtat är med...
    Killar verkar inte fatta det där.

    Ha en fin födelsedag nu, NU börjar livet <3

    SvaraRadera
  2. Sötnosan.. Hade jag vetat det hade jag ringt dig och sagt grattis vännen på hjärtansdagen. Hm...jag håller med, ord kostar inte pengar, känslor kostar inte heller och inte närkontakt heller och det är så mycket mer värt än blommor och nallebjörnar.

    Stor kram på dig fina vackra underbara du.

    SvaraRadera