Summa sidvisningar

söndag 19 september 2010

Det vackraste som finns❤

Min vackra underbara fina härliga son...du är mitt hjärta, mitt blod, mitt liv, min luft och hela min framtid. Älskar dig så otroligt mycket. Är så tacksam över att du är min. Att jag får vara den stolta mamman till dig.
Den känslan jag får i mig när jag tittar på dig när du sover är helt obeskrivlig, hela jag fylls av en sådan värme och en sådan stor kärlek.
Tänk vad lyckan som mamma kan göra med en.
I hela mitt liv har jag sökt efter någon att älska. Men 2000-11-23 kom det en sådan vacker present till mig. Det finaste jag någonsin fått.

                     Älskar dig och du är verkligen det vackraste som finns

                                             Kram från mammisen


1 kommentar:

  1. Finaste Benjamin, så sööööt <3 Han skickade ett sånt fint hjärta från hearts idag till mig gullungen..puss & kram min fina fina vän <3

    SvaraRadera