Summa sidvisningar

tisdag 31 januari 2012

Tele2



Ja vad säger man... Jisses.
Sen november har jag ringt och strulat med tele 2 om ett jäkla abonnemang...Dom är inte direkt kompetenta för sitt yrke vissa av dom. Srular ff än idag....

Men nu fick jag bara så NOG av dom..ringde och fick prata med en tjej som jag kände att jag kunde ha nitat igenom telefonen...hon bara dumförklarade mig..och det gör man inte ostraffat... ;)

Fick då tillslut prata med chefen som var mer"normal" som hjälpte mig och snart så kanske min telefon ska fungera igen. Men måste nu ner och skaffa ett nytt simkort (igen) så jag få min telefon aktiverad..(igen).. Som kompensation fick jag då att abonnemanget slipper jag betala på mer.. ok . alltid något. Men att det ska vara så trökigt och krångligt. Varför inte bara vara hjälpsam och verkligen kolla så allt stämmer. Förstår inte detta bollande hit och dit hela tiden.

Nu ska jag andas och lugna ner mig lite.... ANDAS; ANDAS......PUST!

Nä dax att göra sig klar och åka ner och skaffa simkort då..

Simma lugnt nu..

Kram kram

Viveka

2 kommentarer:

  1. Hej Viveka,

    Vi får verkligen beklaga om du känner att du inte fått hjälp eller ett professionellt bemötande av oss. För oss är båda dessa punkter ytterst viktiga att du som kund upplever och detta visar att vi måste arbeta mer på detta. Du är varmt välkommen att kontakta mig direkt vid eventuella fortsatta problem.

    Med vänliga hälsningar

    Michaela Lindell, Tele2

    michaela.lindell@tele2.com

    SvaraRadera
  2. Tack Michaela för ditt svar. Ja nog har man haft trubbel allt. Men jag fick ju prata med en chef sen och då gick det mycket bättre. Men det är synd att det finns anställda som inte kan ta kunder. Som nervärderar en totalt, när någon säger till mig " men lilla vännen" då slår det rejält runt i huvudet på mig!!! När man försöker förklara hur det ligger till. Jag är inget tele2 geni, och bara behöver hjälp.
    Men som sagt tur att alla inte är så.

    Har nu en ny telefon och nytt simkort och hoppas jag inte får mer problem.

    Kram Viveka

    SvaraRadera