Summa sidvisningar

måndag 30 januari 2012

Ny vecka..nya möjligheter!!





Det är bra mysigt att få vara hemma och gossa med Shivas iallafall.. Hon är en bra go liten tjej..som växer och växer, tror nästan hon blir en stor Amstaff när hon är klar :)

Hur jäkla söt är hon inte...ska försöka få upp min inspelning på henne när hon är Pirayan Shiva och helt galen.. skratt.. ibland får hon lite go damp som bara måste ut.. ska verkligen försöka få in den här...




Hittade denna när jag var i Leksand på spa, härlig tavla jag velat ta med hem...

Nu står det lite stilla på jobbsökar jobben, tråkigt när det blir så där stopp i att söka jobb... Men man lever på hoppet så snart så.. ska sitta denna vecka och verkligen göra ett bra personligt brev, men skulle vilja ha råd att skicka in det till en expert...men man kanske kan bli en själv.. Som sagt..Lever på hoppet.

LCHF - Matdagbok

Har hittat denna sida som är bra, där kan man mäta och väga in sig. Kan göra det gratis men ändå för en billig peng/månad skriva in sig, och då får man mer. Har "glömt att mäta in mig" men ska göra det idag för nu är det ju en ny vecka. Och viktnergången har varit lite mer än ett kg. Så alltid något. Men jag äter grönsaker.. kan inte låta bli. Jag blir piggare och mår då bättre. Och så ser det så mycket godare ut. Inte för att maten är äcklig, den är ju fantastiskt...mmmm.. Så jag kommer fortsätta och sen får vi se om det blir något resultat eller ej :)
Jag kanske är en sådan person som sväller upp som 17 istället för att gå ner..ASG :)

Nu ska jag roa mig lite här hemma och plocka och troligtvis färga lite hår och fransar och bryn... lite själv pyssel är alltig gott och nyttigt.

Kram kram, kärlek och faith på dig

Viveka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar