Summa sidvisningar

fredag 4 mars 2011

Lycklig

Nu är vi äntligen installerade i nya lägenheten. Det har tagit över en vecka av plockande, flyttande och ständande och ja...typ allt.
O jag är så sjukt glad...eller både jag och mannen. Vi har köpt en ny säng....jisses..jag behöve nästan en fotpall för att kunnna kliva upp i den. Sover som en liten prinsessa i den. Och tydligen har jag legat och fnissat första natten i den med. Skratt....det är ju lite små gulligt!!!!

Pojkarna verkar då trivas bra och känner att det kommer att bli ett bra hem och det värmer så gott i hjärtat att få veta det.
Ikväll är första kvällen som vi inte tänker plocka något här hemma. Men vi har tvättstugan ikväll...men  man kan inte få allt på en gång heller!!!!!

Jag är så lycklig och känner mig verkligen som hemma här och trivs bra med min härliga nya stora familj. Det kommer bara bli bättre och bättre.

Livet leker och jag tänker fortsätta leva med livet.
Har köpt ett halsband som heter Live your dream...och jag håller med... Det tänker jag göra.

Puss och kram och en massa kärlek,...mer bilder kommer att komma bara jag hinner andas lite mer...för nu börjar vi få lite saker på plasts hännä hämma.

Kraaaaaaaaaaaaaam och Puss i hela pannan från Viveka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar