Summa sidvisningar

måndag 6 september 2010

Nog med fluff fluff... IGEN!!

Åh vad man håller på hela tiden..
Men min hjärna änt som den borde.. Jag förstår inte varför man inte gör saker som man vet så väl att man mår bra av!!!

Är man bara knäpp eller är man rädd för att må bra??
Så nu kör vi igen. Gi för det fungerar för mig, o min annars helt pratglada mage blir så harmonisk  :)
Sen så ska träningen tas upp igen. Jag kan inte gå runt o känna mig som en fluffig vit knubbsäl längre.Så snälla männska..Gör nått åt det. Och häpp.. nu kör vi.!!
Känns som man alltid är bättre på att försöka få andra runt om en att må bra, men den man glömmer är då en själv. Varför är man så rädd för att må bra?? Knepigt det där.
Men nu har jag funderat igen sen april och fy på mig, så lets go..
Jag tittar på mina vänner som är smala och kommer i fina kläder.. jag vet att det känns så sjukt bra att bara välja snygga plagg... Nu väljer man mer döljande plagg som oftas inte blir så mycket bättre på en.. Så i trånga otäcka jeans igen.. hehe.. inga mys pysar som man gott kan svälla ordentligt i.
Kram kram... där kom det lite tankar o funderingar igen. Pöss

1 kommentar:

  1. Fluffan då hehe...du är VACKER & ska vara stolt över dina volanger dom är en del av dig : )) Det du ska ändra på är ditt tänk ATT DU DUGER SOM DU ÄR...byt ut alla negativa tankar, knäck den repiga skivan som går i skallen & ersätt den med nya fina tankar om dig själv..vacker, härlig,underbar,snäll, omtänksam could go on 4-ever baby :0)bli harmonisk i skallen & njut av din vackra kropp ..KÄRLEK till dig gumman...

    SvaraRadera