Summa sidvisningar

måndag 13 februari 2012

Ut med det onda in med det goda

Så nu tänker jag inte tänka mer på människor som är onda rakt igenom hela hjärtat.
Men som sagt det man sår får man skörda!!

Snart typ redan imorgon är det alla Hjärtans dag, och jag har ett härligt minne från när jag och min väninna Verdandi var ute. Vi hade suttit en helkväll och klippt och skrivit på små hjärtan som vi på kvällen delade ut till dom vi tyckte skulle ha en. Det var bland dom roligaste utgångarna jag haft. Vi kunde sprida kärlek vi. :)

Sen efter alla hjärtans dag fyller jag år!
Fröken blir 40...hoppsan vad tiden går fort ibland. Min svägerska berättade i lördags då vi var på kalas att jag hade sagt för ca 5 år sen att jag inte tänker fira min födelsedag förräns jag fyller 40, hm.. hoppsan så fort det gick. Sitter nu här och det är två dagar kvar och har inte planerat ett smack...asg.

Sen den 16:e fyller mitt hjärta år 


Så en jäkla massa kärlek på er, ialla fall ni som förtjärnar det.

Puss och kram 
Viveka

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar